FAQs

Bestellingen

Levertijd en verzending
Geniet zo snel mogelijk van jouw nieuwe badstof in huis. Als je doordeweeks vóór 15:00 uur besteld, is het de volgende dag in huis.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Uiteraard. Na je bestelling krijg je een update via de e-mail, hierin lees je je bestelling van A tot Z terug.

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?
Boven een bestelwaarde van €65 worden jouw artikelen gratis bezorgd. 

Retourneren

Bekijk hoe retourneren werkt op onze retourpagina: https://theonestore.nl/retourneren/

Hoe stuur ik een pakket retour?

  1. Retourformulier invullen Download het retourformulier, vul het in en mail naar klantenservice@theonestore.nl
  2. Pakket voorbereiden Verpak de artikelen in originele verpakking en schrijf ons adres op de doos: BQS Textiles (hoofdkantoor) | T.a.v. Retouren | Donker Duyvisweg 56 | 3316 BM Dordrecht
  3. Breng het pakket naar een servicepunt Breng het pakket naar het servicepunt met dezelfde leverancier.
  4. Gelukt! Als wij jouw retourpakket in goede orde ontvangen, krijg je van ons een bevestiging. De volledige productprijs en de eerste verzendkosten worden teruggestort binnen 5 werkdagen.

Mag ik mijn bestelling retourneren?
Dat mag als je aan deze voorwaarden voldoet:
✔️ Wettelijke retourtermijn: Binnen 10 kalenderdagen na ontvangst verstuur je de retour via dit retourformulier.
✔️ Kosten: Retourzendingen zijn op eigen kosten.
✔️ Originele verpakking: bij vuil of beschadiging van het originele verpakking en/of artikel kan er een waarde vermindering plaats vinden tot 75% van het aankoopbedrag.
✔️ Labels: Je kan alleen artikelen retourneren als het label nog aan het product vast zit.
✔️ Hygiëne: Je kan alleen artikelen retourneren die niet zijn gebruikt en in goede staat zijn.

Waarom zit er geen retoursticker in de doos
Er zit inderdaad geen retoursticker in de doos. Om te retourneren, schrijf je zelf ons adres op de doos. Zo besparen we papier. Loop je ergens tegenaan? Neem dan contact op met onze klantenservice via +31 (0)78 – 691 95 42 of klantenservice@theonestore.nl

Betaal ik verzendkosten van een retour?
Ja dat klopt, de retourkosten zijn voor eigen rekening.

Hoe lang duurt het voordat mijn geld wordt teruggestort?
Binnen 5 werkdagen nadat je retourpakket in goede orde is ontvangen, wordt je geld teruggestort.

Kan ik een artikel ruilen?
Helaas is dat niet mogelijk. Je kan wel een artikel retourneren en een ander artikel bestellen.

Contactgegevens

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze Customer Service:
Donker Duyvisweg 56 | 3316 BM | Dordrecht | Nederland
+31 (0)78 – 691 95 42 |klantenservice@theonestore.nl

Openingstijden:

Maandag: 8:00 – 17:00 uur
Dinsdag: 8:30 – 17:00 uur
Woensdag: 8:30 – 17:00 uur
Donderdag: 8:30 – 17:00 uur
Vrijdag 8:30 – 17:00 uur